Гарна новина полягає в тому, що весільний ринок потроху стає все більш цивілізованим, поступово йде совок і відживають міщанські весільні ритуали. Йдуть у минуле дурнуваті та вульгарні конкурси, адже весело - це не обов'язково має бути вульгарно. Все рідше трапляються молодята, які хочуть “фоточок на фоні он того пам'ятника”. З'являються яскраві веісльні стилі, живі образи, у яких видно особистостей (а не просто прізвища у РАЦСі), неймовірні постановки і декорації, повна свобода творчості - загалом, реально приємно працювати! :) Наречені все частіше кажуть “подружки нареченої” замість “свідки”, “ведучий” замість “тамада”...Ось ми радіємо від цього. Тепер можна влаштувати, наприклад, джинсове весілля або взагалі епатувати публіку у соцмережах, знявши фотосесію у стилі треш-зе-дрес. Це все зігріває творчу натуру.
Є і ложка дьогтю, і навіть не одна. Головна проблема - це зростання конкуренції. Само собою, ми всі розуміємо, що без конкуренції ніяк, виживає найсильніший, це запорука розвитку ринку... Але часто у голові не вкладається - ЯК ЖЕ БАГАТО З'ЯВЛЯЄТЬСЯ усіх цих фотографів-студентів, новоспечених ведучих тощо. Вси просто: дуже низький вхідний бар'ер, спокуслива святкова тематика і, головне, можливість стати підприємцем. Все це манить, як оазис у пустелі. Багато хто думає, що тут - легкі гроші. І ось ми спостерігаємо такі явища, як “жорсткий демпінг” новачків, кричуща відсутність професіоналізму і пусті дати у робочому календарі. Замовлення діляться на всіх гравців весільного рынку, причому, цих “всіх” стає дедалі більше, а населення України якось усе менше.
Другий момент - зростання запитів молодят. Разом зі словами “бохо” і “марсала” наречені попутно опанували багато нюансів роботи весільних профі: вимагають договір (і читають його!), запитують у фотографа, які об'єктиви він використовує тощо. Тому профі старого гарту, які десятками років отримували практично всі замовлення у провінційних містечках, витісняються (і цілком справедливо) толковою творчою молоддю. Запорука успіху: конкурентні ціни, якісна робота, сучасний підхід і ентузіазм. Інші опиняться за бортом. А ще додамо сюди правильный маркетинг, вміння подати себе та активний пошук замовників.
Наш час - це час маркетингу. Будь ти тричі класним профі, але не вмієш себе подати і “продати”, тебе може обійти набагато слабший спеціаліст, який вміло просуває себе. Навіть якщо ти робиш гарну роботу, але сарафанне радіо ще не працює як потрібно, то буде помилкою сидіти рівно на дивані в очікуванні того, що замовлення тебе знайдуть самі. А таких прикладів пасивного очікування - багацько. Між тим, твій конкурент просто зараз активно шукає замовлення. Отже, правильний маркетинг весільного профі включає: професійні послуги, конкурентне ціноутворення, активність і ще раз активність.
Зі свого боку ми намагалися дати спеціалістам максимум можливостей для активного пошуку замовників. Для цього ми розробили на YesYes цілу низку сервісів. Знаходьте весільні заявки від молодят. Створюйте знижки і акції на “гарячі дати”. Використовуйте взаємну рекламу з іншими спеціалістами та багато іншого. Будьте активними - і нехай буде з вами невичерпний потік замовлень.
Ваш друг і помічник, YesYes.
Читати більшеПишіть сюди всі Ваші запитання, ідеї,
зауваження і просто думки з приводу
роботи нашого порталу