Без музики на весіллі ніяк :) І навіть якщо ви замовляєте кавер-бенд, вам все одно знадобляться налаштовані мікрофони, якісний звук та додатковий музичний супровід. У цій статті розберемося: як вибрати діджея на весілля та де його шукати.
Щоб переконати тебе, наскільки важливим є діджей на весіллі, ми вирішили піти зворотним шляхом – і розповісти, як складно провести свято без нього :)
1 Потрібно знайти, орендувати, привезти, підключити та налаштувати обладнання. А значить додатково розібратися у питанні, найняти транспорт для перевезення та приїхати задовго до початку свята на майданчик. Звучить вже невесело, правда?
2 Потрібно призначити відповідального за пульт – хтось все одно повинен стежити за безпекою техніки, перемикати композиції та регулювати гучність.
3 Необхідно скласти плейлисти для кожного моменту свята: зустріч гостей, церемонія, банкет та танцювальні паузи, розрізання торта та фінальна дискотека. При цьому потрібно враховувати специфіку кожного моменту і стежити за тим, щоб під час виконання темп композицій змінювався органічно: від п'яти повільних мелодій поспіль гості заснуть на дискотеці, а запальна фонова музика може збивати на тостах.
Роботи чекає чимало, тож все ж таки радимо тобі найняти фахівця: нехай у твій важливий день буде якнайменше складнощів.
Дуже часто весільні ведучі працюють у парі зі своїм діджеєм. Це найзручніший варіант, адже вам не доведеться додатково шукати фахівця та брати участь у їх узгодженні сценарію та музики з ведучим.
Якщо ж ви вирішили відмовитися від ведучого з різних причин або хтось із знайомих висловив бажання провести ваше свято, то доведеться зайнятися пошуком діджея.
Тут на допомогу поспішає YesYes! Заходь у наш Каталог спеціалістів, вибирай категорію “Музиканти, DJ” та вибери своє місто. Після цього залишиться ознайомитися з портфоліо, відгуками та цінами фахівців та обрати найкращих кандидатів.
Якщо ж хочеш заощадити час на максимум – тобі допоможуть Тендери. Вибери потрібну категорію фахівця, своє місто та дату весілля. За бажанням, вкажи бюджет. Також розкажи трохи подробиць про ваше свято, щоб діджеї могли краще зрозуміти завдання. Після заповнення заявки відповідні професіонали самі відгукнуться на твою пропозицію!
Для планування роботи та розміру гонорару діджею знадобиться така інформація:
Дата та час. Крім самого дня весілля, діджей повинен розуміти хоча б зразковий таймінг подій – це впливає на те, коли має бути встановлене та підключене обладнання, а також тривалість плейлистів на різні етапи свята.
Локація. Важливо не тільки вказати адресу (від неї може залежати ціна на транспортування обладнання), а й розповісти про особливості та розміри зали, де проходитиме весілля. Також радимо тобі заздалегідь зв'язатися з адміністрацією ресторану та уточнити, чи здають вони в оренду якесь звукове та світлове обладнання.
Кількість гостей. Чим більше людей, тим потужнішим має бути звук. Крім того, заздалегідь проговоріть, чи дозволите гостям замовляти пісні – деякі молодята не хочуть міксувати ретельно підібраний плейлист з Віркою Сердючкою :)
Настрій весілля. Від характерів пари та гостей, загальної атмосфери весілля та її стилістики дуже залежить музичний супровід.
Виконавці. Якщо на вашому весіллі планується виступ кавер-групи, соліста чи музикантів, про це варто попередити діджея заздалегідь.
Досвід роботи. Дізнайтеся, на яких заходах працював діджей, як давно цим займається і чи працював на весіллях. Кожен івент має свою певну специфіку, без знань про яку можуть статися казуси. Тож краще орієнтуватися на діджеїв із весільним досвідом.
Обладнання. Коли ви розповісте діджею про особливості свого весілля та локації, уточніть, чи є у нього відповідне обладнання, а також якісь додаткові опції: наприклад дим-машина, лазерне шоу тощо.
Технічний райдер. Дізнайтеся, що знадобиться спеціалісту для роботи.
Таймінг. Уточніть, скільки часу діджею необхідно, аби встановити та підключити обладнання, а також провести саундчек групи (якщо ви замовляли кавер-бенд).
Оплата. З'ясуйте умови оплати заздалегідь, щоб уникнути казусів у день весілля.
Окремо вивчи відгуки від інших молодят та колег – наприклад, від весільних ведучих.
Створено вже 4233 тендерів на YesYes
Пишіть сюди всі Ваші запитання, ідеї,
зауваження і просто думки з приводу
роботи нашого порталу