Планування ідеального весілля – це повноцінний проєкт, що потребує чимало часу і розумових зусиль. Але як поєднати це з офіційною роботою, часом для себе і родини, та ще й мимохідь не з’їхати з глузду? :) У цій статті YesYes поділиться порадами з весільного тайм-менеджменту, аби ти встигала все заплановане без шкоди для ментального здоров’я.
Перше і головне завдання – реалістично оцінити ваші бажання та наявні ресурси. І мова не тільки про гроші, а й часові рамки, адже організувати свято зі складною концепцією та 150-ю гостями за місяць надзвичайно складно, навіть із казково необмеженим бюджетом.
Прикиньте хоча б приблизно свій бюджет, концепцію та бажану кількість гостей, і тільки після цього можна призначати дату весілля. Повір, набагато краще трошки довше походити в статусі нареченої, ніж у паніці намагатися встигнути неможливе, а в день весілля впасти без сил.
Коли приблизний план визначено, варто одразу попрацювати над своїм мисленням, адже це одна із запорук успіху. Якщо ти будеш концентруватися на думках на кшталт “Я все одно нічого не встигну”, “Це весілля доводить мене до сказу” тощо, то про яке задоволення і радість взагалі може йти мова?
Налаштуй себе на те, що всі докладені зараз зусилля лише для того, аби відсвяткувати день народження твоєї нової родини разом із коханим чоловіком. Ця вища ціль набагато важливіша за трендове оформлення, естетичні запрошення та красиві тарілки на бенкеті. Важливо отримувати задоволення від процесу і давати себе достатньо часу, інакше для чого все це починати?
Тож видихай: все встигнеться. А якщо ні – то не такими важливими і були ці дрібниці. Головне встигнути на розпис, все інше – просто деталі :)
Якщо розумієш, що масштаб задуманого ви самостійно не осягнете, можна звернутися до весільного організатора. Вони мають напрацьовану базу перевірених спеціалістів, знають тонкощі співпраці з певними майданчиками, а також заберуть на себе велику кількість підготовчих задач.
Проте це не панацея, адже затверджувати концепції, робити остаточний вибір і підписувати контракти все одно доведеться самостійно. Тож навіть працюючи з організатором, доведеться виділяти певний час на весільну підготовку.
Ще на початку весільної підготовки визнач, де у твоєму графіку є місце на весільні задачі. Але не намагайся кожну вільну хвилинку присвятити цій “другій роботі”, адже без якісного відпочинку ти дуже швидко вигориш. Можливо, буде зручно виділяти на підготовку по 2-3 години у вихідні дні та залишати нетривале віконце по буднях, коли маєш менш навантажені дні на роботі.
А тримати все під контролем допоможе онлайн-Планер від YesYes! Список справ нареченої, Калькулятор бюджету, інтерактивний Список гостей та План дня спростять твою підготовку і не дадуть забути про жодну дрібничку.
Соцмережі можуть стати чудовим майданчиком для пошуку натхнення, в тому числі під час організації весілля. Але радимо користуватися ними обережно, адже час в Інстаграмі або Пінтересті пролітає навпрочуд швидко. Зайшовши після роботи в соцмережі, аби розслабитися і погортати стрічку, можеш і не помітити, що вже дві години копирсаєшся в ідеях для запрошень та інструкціях по створенню фотозони своїми руками :) Ідеї можуть бути класними, але час, виділений на відпочинок, буде змарнований.
Непоганий лайфхак – створи окремі “весільні” профілі, з яких можна підписатися на декораторів, весільні агенції тощо. Так у твоїх основних профілях інформації про весілля буде менше, а значить, знизиться і ризик випадкового залипання.
Так, хендмейд – це класна можливість заощадити весільний бюджет і зробити декор більш персоналізованим. Але якщо для тебе важко виділити час і на найнеобхідніші справи весільної підготовки, то куди ж у твій графік влізе створення кількох десятків запрошень? :)
Тверезо оцінюй наявний в тебе час і складність обраного рукоділля – іноді дійсно простіше купити готовий варіант.
Багато хто з нас навіть не припускає думки про делегування, особливо, коли це стосується такого важливого заходу, як весілля. Тож видихай, ця проблема не тільки в тебе :) Але все ж ми наполягаємо: іноді краще передати відповідальність, аніж довести себе до стану прибитого тюленя. Попроси про допомогу людей, яким ти довіряєш і впевнена, що вони не будуть приймати рішення за твоєю спиною, бо “знають, як краще”. Це можуть бути твої подруги і друзі, брати чи сестри, батьки. Набір завдань відрізнятиметься від схильностей і навичок твоїх близьких, але навіть базова допомога – як-от забрати сукню чи прийняти доставку – також тебе розвантажить.
100 кроків весільної підготовки від YesYes.ua
Щоб ви нічого не забули під час підготовки до весілля та щоб не довелося “копирсатися” по всьому інтернету у пошуках інформації про підготовку, YesYes зробив для вас ДУЖЕ КОРИСНУ ШТУКУ - Список справ нареченої.
Там уже зібрані в одному місці всі весільні справи! Якщо хочеться більше інформації по кожному кроку, просто клацніть по пункту - розкриється стаття. Виконані пункти відмічайте галочками. Все дуже просто :)
Перейти до Списку справПишіть сюди всі Ваші запитання, ідеї,
зауваження і просто думки з приводу
роботи нашого порталу